black-widow

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av black-widow - 26 juli 2010 19:13

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=black-widow


Vill du ha mera besökare på din sida? Gå in på länken här och kolla....

Av black-widow - 26 juli 2010 11:27

Har haft en jätte bra helg, hämtade ett av mina kusinbarn(barnens syssling )i lördags, så hon har varit här hela helgen, jättekul att få träffa henne, har endast träffat henne en gång förut. En jättemysig tjej på 17 år.

I lördagskväll fick jag besök av ett trevligt litet gäng, som jag blev jätteglad för att dom kom hit...underbart..hoppas dom kommer igen..    


Det var lite tråkigt igår, för vi kunde ju inte hitta på något, det regnade ju hela dagen, synd nu när mitt kusin barn är här hos oss, hade ju hoppats på att vi skulle kunna hitta på lite saker och inte sitta inne hela dagarna, jag vet ju inte hur många dagar hon vill stanna kvar...hoppas vi får en chans idag i varjefall att göra något...  ?


Har inga direkta planer för dagen, men tror att min son Markus kommer hit under dagen någon gång....


Hoppas även på att få besked om lägenheten som jag var och kollade på i förra veckan, måste ju säga upp min nuvarande lägenhet denna veckan i så fall, vore så skönt att få den, men ser ju iof inte fram mot själva flytten av möbler och grejer....usch....


Vi får väl ta dagen som den kommer och hoppas att vi kommer på något kul och göra.


Nu ska jag göra annat, men kan nog hända att jag skriver lite ikväll igen...Cya.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards