black-widow

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av black-widow - 16 juli 2010 12:52

 

Hittade den här bilden, vet inte vad ni tycker, men jag tycker dom är asläckra, synd bara att man inte har en sådan figur så att man kan ha dom utan att se ut som en valross eller nått sånt....inget ont om valrossar, men jag vill inte se ut som en...  

Av black-widow - 16 juli 2010 11:14

Nu har jag hittat hit igen, har vart dålig på att blogga i några dagar nu, har bara inte orkat, men nu tänkte jag skriva några rader till er innan jag ska äta min frukost.

Jag och barnen ska sticka till sjön i dag tänkte vi, bara hoppas att de fina vädret håller i sej några timmar till.

Idag är jag på ett strålande humör, det är ju helg Och igår "pratade" jag på fb med någon som jag inte haft någon kontakt med på flera veckor, det är en person som jag bryr mej mycket om, och hoppas på att det går bra för. Saknar dej min vän.... 


I dag kommer min son hem från Stockholm, han har varit på utbildning där i 2 dagar, hoppas allt har funkat bra och att han fick se lite av Sthm också......


Nu är det inte så långt kvar till våran släktträff, 15 dagar, alla är anmälda som ska komma, maten är beställd, men folk är dåliga på att betala in till det, men som tur är, är det några dagar kvar, hoppas verkligen att alla betalar in till sista dagen , för annars blir jag ju tvungan att avboka dom, de vore tråkigt.....


Föresten ska jag kolla på en ny lägenhet på måndag, den är både lite större än den jag bor i nu och billigare hyra, en bättre hyresvärd än jag har nu, det vet jag för jag har en vän som hyr av den hyresvärden, lägenheten är på andra våning istället för 4:de som jag bor på nu, vore skönt o slippa dessa trappor....


Nu ska jag fixa frukosten här så vi kommer i väg till stranden någon gång idag, ha en underbar dag.......  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards