black-widow

Alla inlägg under juli 2012

Av black-widow - 27 juli 2012 13:53

https://www.facebook.com/groups/406328012713741/


Testar och ser om detta kan bli en klickbar länk, annars går de väl att kopiera och klistra in hoppas jag.

Det är länkadressen till min smyckessida i varjefall.

Over and out igen...

Av black-widow - 27 juli 2012 12:45

Har försökt att länka till min smyckessida som jag har på Facebook men de funkar inte, 

jag är ju inte så haj på detta med bloggande och sånt,

men har du FB så säg till så kan jag lägga till dej på min sida,

annars får jag se om jag kan ta hjälp av någon att fixa de i såfall.

Så letar du efter länken som ja skrev i ett tidigare inlägg att de skulle finnas bland länkarna så finns den inte  

 

Ciao..

Av black-widow - 27 juli 2012 11:43

Önskar att jag va sanndrömmare, varjefall just idag, hade en väldigt trevlig dröm inatt så jag vaknade med ett leende på läpparna, önskar bara att ja hade fått fortsätta drömma, men istället blev ja väckt av en katt som jamade och ville gå ut  tur för henne att jag är en så stor djurvän  

Men de va trevligt så länge det varade, jag drömmde om han me stort H naturligtvis   

 

 

De va den trevliga biten , nu kommer den mycket mindre trevliga, jag har en grym mensvärk och mår illa som tusan, inge trevligt alls, så jag fick ställa in resan jag och en vän skulle gjort till Mariestad idag, vi skulle kollat in en butik där som verkar ha riktigt snygga kläder, ingen av oss har varit där förut, sen hade de väl blivit en fika på min brorsons Café , Brödboden, Kaffe och räkmacka 55 kr, de är najs pris, tänk när vi va i Smögen, då kosta en räkmacka och kaffe 145 kr på bryggan, sen hade det nog blivit en   glass i hamnen.

Nu blev de inget, kan inte ens åka till stranden o sola och bada, mycke surt. Får se vad man ska göra denna dag då, tråkigt!!! :((

 

Jag ska varjefall lämna lite smycken, el 5 armband i färgerna, Grönt, vinrött, mörkblått, svart och lila till en kompis som beställt dom, ev om jag inte har för ont ska jag göra ett halsband också som är lika dant som de jag har lagt upp en bild på här, fast med vita pärlor.

Kolla länken nedan om ni vill kolla på mina andra smycken.

 

Hoppas ni alla får en härlig dag...over and out....  

Av black-widow - 24 juli 2012 14:30

Seg dag, men har endel att göra idag, massor av tvätt att vika och lägga in och tvätta mera. Ska göra minst 2 armband, lika dana som det gröna här nere, fast ett med svarta pärlor och ett med mörkblå pärlor.

Gjorde ju klart ett med vinröda pärlor igår, jättefint blev de om ja får säga de själv i varjefall.


Funderar faktiskt på att åka till badhuset med barnen me, ute är de ju inget badväder precis och Vilans badhus i Skara finns de flera stycken bubbelpooler, bla en ute, och en utomhuspool o badtunna och lite sånt...mys...

Skulle ju även behöva till Slöjdetaljer så då kan ja ju ta de samtidigt.

Får väl se hur de blir, ska ju ev till Skara imorgon också så jag vet inte.


Får val ta och göra lite här nu, annars blir de inget av nått...Pease....  






Av black-widow - 23 juli 2012 15:50

Lägg din röst på min lilla fågelunge, snälla. För att rösta gå till mina länkar längre ner på sidan till höger och klicka på : Rösta på mitt foto på Saras matkasse...please    

Sen vore de skoj om du ville vara med i min omröstning om vad du tycker är de bästa med sommaren, skrolla långt ner på sidan så hittar du den på höger sida. Kram på er alla godingar   

Av black-widow - 23 juli 2012 13:33

Verkligen dålig på att skriva här på min blogg, ja hinner aldrig sitta här och skriva, och när ja väl har tiden då har jag inte orken.

Och just nu har det änna vart kaos och turbelens ett tag, det har kommit in en person i våra liv som har orskat mycket elände helt enkelt, jag hoppas den försvinner ut ur våra liv fort så det kan bli ordning igen.

 

Snart ska vi åka på lite semester igen, ska bli väldigt skönt att få komma iväg och inte tänka på på de som varit utan få ha de lite lugnt och skönt, ska bli härligt, bara hoppas på lite varmare väder också, men ja tvivlar, tror inte de blir mera sommar i år.

Den värmen som har varit är nog den enda vi får  :(

Enda possitiva med detta regnande som har varit är all svampen som ska finnas i våra skogar, jag va ute för en vecka sen, fick ihop 6 liter efter de va rensat. De gillar jag, de ligger i min frys nu, så himlans gott :D

Nu vill jag ut o plocka bär för att göra varjefall en blåbärspaj, mums :)

Detta blev också ett snabbinlägg, bara så ni ser att jag lever fortfarande   

 

Over and out....  

Av black-widow - 14 juli 2012 21:55

 




Jag brukar göra lite smycken, detta har jag pillat ihop ikväll till en härlig tjej som  vill ha ett i nästan alla färger.

Nästa blir ett med vinröda pärlor, men det blir flera färger. Sen ska jag prova att göra halsband till dessa, har aldrig gjort de förut , ska bli spännande att se resultatet på de :)

 

Over and out...

Av black-widow - 14 juli 2012 15:11

Nu är de dax för nya tider, allt har legat på is på bloggen, men de har ändå hänt lite, jag och barnen har flyttat tbx till Götene igen, äldste sonen har blivit pappa 2 gånger nu, han bor också i Götene igen och lite annat.

 

Vi har vart på lite semester på Smögen igen, de va härligt fast inte lika varmt som förra årest som vi va där :/

Har dåligt med tid just nu, måste fixa lite här hemma och tvätta och annat sånt där tråkigt men nödvändigt, men ska försöka göra ett längre inlägg ikväll.

Ha en bra dag alla där ute och va rädda om varandra, man vet aldrig när det kan va försent  Pease

 

 

 

    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards