black-widow

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av black-widow - 10 juli 2010 15:40

Ja med maten alltså, försöker ju få ner midjemåttet lite grann, men idag fuskar jag, jag äter klyftpotatis, pannbiff och en stor sallad...hur nyttigt är det med klyftpotatis då eller?? Inte överdrivet nyttigt skulle jag tro...  

Men va tusan de är ju helg, på helgerna brukar jag unna mej något gött, iof åt jag bröd i veckan, vi käkade ju hamburgare när Kevin, min son fyllde 6 år i torsdags och även en tårtbit, så igentligen har jag väl redan förbrukat mitt helgextra..men men...


Vad irriterad jag blir på Comhem, beställde extra kanaler från dom, men när jag kopplade in(el min son kopplade in)digitalboxen så försvann flera kanaler istället, och så hade jag inte fått med ngt kort, så nu har jag mindre kanaler än jag hade innan, sånt gillar jag inte inte.....dom strulade till en massa saker för mej, dom upplyste mej inte om bindningstider och sånna grejer...fy Comhem, de gillar jag inte...de var en hel del grejer som dom inte talade om när jag pratade med dom...  


När jag har käkat färdigt ska jag gå och sätta mej på min balkong och se om det är någon sol kvar där, läsa lite i min bok o njuta av lugnet som är här nu när barnen inte är hemma....SKÖNT....

Senare ska jag i väg och försöka flytta på bilen som blev ståendes vid OK i går, efter det får jag väl ta o röja lite här hemma, det är lite rörigt här hemma...




Visst är det tråkigt när människor försvinner ut ur ens liv, och man vet inte när man kommer att träffa dom igen, om man kommer att träffa dom igen någonsin...du kanske inte ens har en chans och få tag på dom igen, du kanske inte har någon adress eller telenummer, jag tycker i varjefall att det är väldigt tråkigt o ledsamt....så är det för mej just nu, en person som jag tyckte väldigt mycket om har försvunnit ut ur mitt liv, och jag har ingen aning om om jag kommer att träffa den personen igen o i så fall när...de känns jobbigt....


Ja önskar er en härlig fortsättning på helgen, ja vet att jag får det för jag är barnledig hela helgen och några dagar till....  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards