black-widow

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av black-widow - 6 juli 2010 11:41


Kollade runt lite på You Tube och hittade denna underbare sångare och låt, han är säkert väldigt känd, men jag har aldrig hört låten förut, men Me Like....får väl säga att jag är lite dålig på o uppdatera mej innom den sortens musik, det kommer ju nya stjärnor hela tiden, så jag har svårt för att hänga med. Min uppdatering blir när jag lyssnar på radion, och det måste va en väldigt bra låt om jag ska komma ihåg artistens namn och låt namn...



Idag vet jag inte riktigt vad som händer, förutom vardags saker, tandläkaren med minste sonen, städ o disk och annat tråkigt.......


Bantningen fortsätter, det blev en väldigt dålig frukost, en mugg te, de var allt....men får väl äta en bättre lunch senare.....


Nu får jag ta tag i livet, men vi ses, det är jag säker på....  







 Skulle inte ha något mot att ligga så där själv


Av black-widow - 6 juli 2010 00:51



Har tänkt och försöka gå ner lite i vikt, så jag har tagit bort bröd, ris, pasta, potatis o liknande på menyn, jag tar även långa raska promenader varje dag. Får väl se hur det går, midjemåttet idag va 83 cm, lite för mycke för min smak...ja hoppas på att kunna ha mina gamla jeans så småning om och kanske till och med kunna visa mej i bikini så småning om. Önska mej lycka till, de kan jag behöva  


Idag bestod middagen av en stor grönsallad och pannbiff, vet inte hur nyttigt de är med pannbiff igentligen, men det är vad det blev i varjefall. Inte lätt o banta när man älskar mat, särskilt färsk potatis, goda såser o kött och mina andra laster, choklad och coca cola, och vitt vin  


Om några veckor ska vi ha släktträff, de ska bli kul, dom flesta av mina kusiner har jag inte träffat på många år.

Så idag har jag ringt runt lite bland mina släktingar och kollat vilka som kommer, det är jag och en av mina kusiner som har ordnat med släktträffen, tyvärr kan ju inte alla komma, men hittils är vi ca 40 stycken i varjefall, får väl se hur många vi blir tillslut.


Så mycke mer har inte hänt idag, jag har suttit vid Fb ganska mycket idag som vanligt, har svårt för att slita mej där i från.

Men det blir lätt så, för det är så jag håller kontakten med mina vänner och nu för tiden även släktingar, man kan nog säga att jag är beroende av Fb....


Ha en bra natt, det ska i varje fall jag.......   



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards