black-widow

Alla inlägg under februari 2011

Av black-widow - 6 februari 2011 15:00




Som alla på fb vet och lika så ni som nu läser detta, så är Jay min favorit, ja älskar verkligen både honom och hans musik, hans röst är gudomlig.

Han är sej själv och är helt okonstlad, kan man annat än att bara avguda honom eller??

Love u Jay  


                            

Av black-widow - 6 februari 2011 13:36

                                      Hej på er....


Jag har lite o ventilera idag, är faktiskt lite förbannad för ja har upptäckt att jag har riktiga rasister på min vännlista på facebook, usch ja skäms...jag känner många personer med olika härkomst, greker, chillenare, finnar, amerikaner, jugoslaver, ryssar, filippinier, ja många olika nationaliteter, tycker att dom är minst lika bra som "vi" svenskar, många gånger bättre o trevligare, vänliga o varma, tycker de är för jävligt då att ngn JA har bland mina vänner, sitter o trackar ner på andra av mina vänner som den/dom inte ens känner, bara drar alla över en kam.

Jag har haft mer ont av mina "svenska" vänner än av mina ej svenska vänner, dom pratar skit o många av dom bryr sej inte alls om man skulle behöva hjälp el stöd ngn gång, medans bla min grekiske vän ALLTID ställer upp om man behöver, han är en underbar, omtänksam person, som har ställt upp på mej mycket  


Ne fram för ett fördomsfritt Sverige, de är min åsikt!!!  


Och ni nassar o rasister  




Nu är jag riktigt trött på mina julgardiner , som tur är är dom inte röda och det är inga tomtar på  Men det är ju ändå mina julgardiner, saken är den att jag inte vill sätta upp miona gamla gardiner, utan vill ha nya, så ja beställde nya från Jotex, men då kommer inte dom förens i slutet av mars, sen beställde jag även typ som en rullgardin el va det heter, ja då kommer ju inte den förens i maj, blir så sur, ska ja då behöva ha mina julgardiner ändå tills mars?????




                 




                    



En liten bild på gardinerna som ja beställt, men jag har beställt båda i lila, jag älskar ju lila, och jag längtar så tills dom kommer o ja får sätta upp dom i mitt kök..."lycka"





Just nu längar jag och barnen efter våren som galningar, vi vill ha sol, värme och ljusare dagar o kvällar.

Just ju älskar vi regnet, ju mer desto bättre o regnar snön bort som vi hatar.

Vi längtar efter sommarlovet och vi längtar efter kusten, att få åka till Smögen och kanske få tillbringa en vecka där...vi hoppas....vi hoppas....



 Pöss på er   

Av black-widow - 5 februari 2011 11:44

                    Hej alla bloggläsare!


Jag har vart värdelös på att blogga nu väldigt länge, och det blir inget långt inlägg den här gången heller, vill bara tala om att jag inte har glömt elller lagt ner bloggandet, bara tatt ett uppehåll   

Har väl hänt en del sen i oktober när jag va inne o bloggade sist, men det får ja ta en annan dag, nu är ja bara här för att min blogg inte ska dö ut helt.

Om jag har ork o viljan kanske jag tittar in här igen ikväll.


Puss på er  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards