black-widow

Alla inlägg under oktober 2010

Av black-widow - 31 oktober 2010 02:09

Börjar tycka de är jävligt jobbigt nu, har inte vart så farligt förut, men vill faktiskt inte de här längre nu. De är ju inte ditt fel på något sätt, de är ju bara mitt.

Trodde ett tag på ett minne, men de va en felbedömning från mej......

Ja vet, så tro inte att jag tror nått, för de gör ja inte, men , ja vet inte...

De kommer att bli ett helvete, konstigt att  jag inte har tyckt de tidigare, ja menar de har ju ändå varit så under en ganska lång tid.

Man lär av sina misstag heter de, men vad är det ja ska lära av detta???

Det finns en mening med allt sägs de, men vad är meningen med detta??

Jag har fortfarande inte fattat hur de kunde bli så här?? Varför??

Jag vill inte känna så här, de är ju döfött juh, när ja väl tänker att nu får de va bra, ska inte mer, så är det alltid något som gör att ja inte kan hålla de....

De är ingen ide att ja skriver mer, för de känns som ja bara tuggar om samma o samma hela tiden.....



Nu finns det säkert dom som kommer att tro o dra en massa olika slutsattser när dom läser detta, om dom läser det, de får ni, de bjuder ja på, endast jag och en till vet vem det handlar om, sen kan ni gissa hur mycke ni vill, ni kommer aldrig att veta sanningen ändå....  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards