black-widow

Alla inlägg den 27 september 2010

Av black-widow - 27 september 2010 08:30

Har varit väldigt dålig på att blogga ett bra tag nu, och ändå längre blir de, jag ska ju flytta denna veckan så jag hinner inte med riktigt.

Har knappt packat något så denna veckan måste jag jaga lådor som fan, fattar inte hur jag ska hinna????

Skulle helst bara packa ner allt, men de kan jag ju inte göra heller, endel grejer måste vi ju änvända fram tills torsdag, vi flyttar då, ja, jag och barnen alltså....jaja, de löser sej väl alltid på något vis....


Jag måste bara slänga in några ord om min helg också, jag va ju ute o partade i lördags, skitkul, jag partade med några gamla vänner från förr, hade nog inte träffat dom på 20-25 år, så jävla roligt.....

Vi förfestade hemma hos en av dom, men senare gick vi till Bowlingen , men där va det inte mycket att ha, till saken hör att det är Oktoberfesten här och då går man på stadt, men inte vi, det var inte direkt någon av oss som va sugna på de, så vi gick till Bowlingen, men stannade inte länge utan fortsatte till en fest istället, vilket va mycke trevligare än Bowlingen, där blev vi kvar ett tag, men senare fortsatte dom andra hemmåt för att festa vidare, men jag och några andra gick hemåt, vi skulle igentligen gå hem till mej för att dricka lite vin, men en droppade på vägen och en skulle gå hem först och komma sen men somnade så där slutade den kvällen   Men det var en trevlig kväll och jag längtar redan efter nästa barnlediga kväll.....

Nu hinner jag inte skriva mer och det ta säkert ett bra tag tills nästa bloggtillfälle,så tills dess.....simma lugnt.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards