black-widow

Alla inlägg den 7 september 2010

Av black-widow - 7 september 2010 14:21

Har börjat packa nu, 6 lådor, inte mycket men har i varje fall kommit igång...

Kommer nog ta ett tag, men de är inte så himla lång tid kvar nu innan flytten, så de är väl bäst att sätta lite fart, ska ut och se om det finns några lådor att få tag i...


Måste säga att jag saknar dej, det va länge sen nu som ja prata med dej och träffade dej, men vi ses väl snart kanske....saknar dej som fan i varjefall...


Det är flera av mina vänner som jag inte träffat på evigheter, ja saknar er så inni h'''''e, ja tror att ni vet vilka ni är om ni skulle läsa min blogg, de är så tråkigt när man inte har någon bil, svårt att ta sej någonstans då, men några bor här i Skara också o till er behövs de ingen bil, men saker har kommit emellan nu en tid....



Sen saknar jag min son som fan, har inte träffat honom på 2 veckor snart, jobbigt...=(((

Hoppas han kommer och hälsar på sin gamla mor o bröder snart....=))))



Här kommer en låt som jag älskar, har letat som besatt efter den på Youtube och aldrig hittat den, men idag fans den där....lyssna o njut...  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards