black-widow

Alla inlägg den 5 september 2010

Av black-widow - 5 september 2010 18:18

Känns inget bra idag, tomt på något vis, vet inte varför....

Ja gick ut föut för att fota, men kunde inte hitta ngt som jag tyckte det va värt att fota, tyckte bara de va tråkigt att va ute.

Nu har jag suttit framför tvn en stund, med de är också tråkigt...det är tydligen dax för en depp period igen, ingenting känns kul eller meningsfullt, va länge sen nu så de va väl bara och vänta. Undrar bara hur länge det kommer att vara den här gången..???

Ja hatar när jag mår så här, vill ju bara grina åt allt, blir irriterad för allt, vill inget orkar inget, bara är......

Skulle bara vilja åka bort några dagar o få rå mej själv, ladda batterierna, vattenbatterierna....alltså, jag är beroende av att få vara vid vattnet med jämna mellanrum och i år har knappt varit vid vattnet alls, det ger mej en längtan efter vattnet som nästan känns outhärdlig.....

Undrar vad ja har varit i ett tidigare liv som är så beroende av vatten för att må bra???

Jag måste ju ha bott vid vattnet i varjefall, jag kanske va en fisk som min kusin gissade....

Just nu känns inget bra i varjefall, ja känner mej fångad i ett liv som inte är mitt, vad är det för fel på mej???

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards