black-widow

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av black-widow - 13 augusti 2010 23:43

Har inte haft någon lust att skriva på några dagar, inte orkat helt enkelt...

Har heller inte gjort något speciellt dom senaste dagarna, så ja har inte direkt något att skriva om, har bara pysslat lite här hemma, idag fick jag hjälp av sonen att röja lite, han tog hand om våran stora disk, han är underbar...så hjälpsam o snäll 


Ja har i min tur hjälpt min älste son med en massa papper som måste lämnas in, han är ju uppe i Piteå på event så han kan inte fixa de själv... att det alltid ska va så krångligt när det har med försäkringskassan att göra..:(


Fick nyss ett samtal från en person som tydligen fått bensinstopp och inte kunde komma hem, bensinen va slut o tydligen pengarna lika så, så då fick man va lite snäll och hjälpa till med en slant att tanka för så dom kunde komma hem   


Mycka mer än så här blir de inte för den här gången, men ja kommer åter när jag känner att jag har något att skriva om.....          

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Glöm inte tiden

Vad tycker ni?

Jag älskar sommaren och allt som hör till. Vad tycker du är det bästa med sommaren?
 Jordgubbar
 Färsk potatis
 Bada
 Sola
 Värmen
 Glass
 Ljumna sommarkvällar
 Öl
 Vin
  Cider
 Resa
 Träffa vänner
 Träffa nya människor
 Tidiga mornar
 Sovmorgon
 Semester/Sommarlov
 Gå i skogen
 Slippa vinterkläder
 Renovera/Ta igen liggande arbete
 Slappa

Ovido - Quiz & Flashcards